vrijdag 2 oktober 2009

Inspiratie



Dat is wat ik hoopte te vinden op het WWWW. Een extra duwtje om nu eens echt te leren wat ik al jaren wil: spinnen. En dit is het resultaat:


De lont kreeg ik een tijd geleden van Olga. Ik heb van vorige swaps ook nog heel wat moois te spinnen en dat gaat er nu eindelijk eens van komen. Ik ben heel erg tevreden.


En toen kwam er nog een ziektedag en had ik Marjons sok voorbij zien komen en de drops boekjes nog maar eens doorgebladerd (genieten!) en dacht ik dat een gedachteloos breiwerkje nu net was wat ik nodig had terwijl ik de ook al zieke Viggo gezelschap hield.


Ze past hem, misschien wat wijd aan het been. Het wolletje is heel erg mooi, ik won het bij het dobbelspel maar weet eigenlijk niet van wie het nu kwam?

De turkse buurvrouw keurde rekbaarheid en hiel goed, ik toonde gauw mijn sok toen ik zag dat ze ook zelfgebreide sokjes aanhad.

Lieve allemaal, ik vond het een heerlijk weekend en ik hoop, op volgend jaar nog een keer! Al neem ik dan misschien wel een tentje mee ;-)

6 opmerkingen:

Zinzia zei

En nu nog sokkenwol verven en je kan opnieuw sokjes breien :)

Bianca zei

de sokkenwol kwam van mij:)
leuk geworden het sokje, ziet er leuk uit.

Groetjes Bianca

maia zei

o, ik denk dat ik nog heel veel sokjes van deze bolletjes kan breien, handig voor in de was. Mauro wil er ook wel. Ik wil dan eerst mijn zelf gesponnen wol breien! spannend

Een famke zei

Wat een resultaten, en dat allemaal naar aanleiding van het weekend, geweldig...

Groetjes Christien

Karlijn zei

oooohhh.... wat een mooi bolletje heb je gesponnen! Ziet er fleurig uit, ik ben benieuwd wat 't gaat worden. Mooie sok ook trouwens, nou nummer twee nog, denk ik?

Monique zei

Leuke wol en zo vrolijk, knap hoor! en het sokje ziet er ook heel schattig uit, op naar de tweede.