maandag 19 oktober 2009

Eerste prijs!










Ik won bij de loterij de eerste prijs van Yvon en wat voor één!!!




Dit werd net geleverd door de postbode.

Amai, wat een verwennerij! Ik werd er eventjes helemaal emotioneel van, zo verwen ik mezelf dus nooit.

De naalden zijn prachtig en het doosje net een schatkist ;-) Mijn volgende projekt wordt vanavond opgezet op deze naalden dus!

Lieve Yvon, hartstikke bedankt! wat een reusachtig cadeau!

En, benieuwd of in Leeuwarden vandaag ook iets geleverd wordt?

De WWWWpret is hier nog lang niet voorbij!

9 opmerkingen:

Annette zei

En dan nog wel de luxe editie......wauw, die Yvon!

Monique zei

Tjee, Maya, ik wordt er ook stil van, geweldig wat een super cadeau. Nou geniet er maar flink van.
Echt geweldig lief van Yvon.

gnaptor zei

jeetje.... ben er ook even stil van.

en ik moet jullie bekennen dat ramon pas afgelopen week langs is gegaan met de goodiebag. Ik had gewoonweg geen tijd, dus manlief heeft het gedaan op weg naar zijn moeder.

o..... wat een prijs zeg, geweldig!!

Alice zei

Mooi zeg! Wat een verwennerij!

Karlijn zei

Mooi! Bofkont ;o)

heleen zei

OOoohhh Maia, wat een super prijs!! Op die gouden naaldjes zal je vast als een tierelier breien. Prachtig kado van Yvon.

Een famke zei

Wauw Maia wat een verwennerij! Dat is toch een geweldig cadeau zeg! Kan me voorstellen dat je er stil van bent, ben ik ook een beetje!
Of er bij mij iets aangekomen is weet ik niet want ik zit nog op texel. Mijn moeder heeft de laptop mee en zo lees ik zo nu en dan nog een beetje mee met jullie...kan het toch geen week missen he want dan word ik onwennig!
Olav is gisteravond naar huis gegaan, werk aan de winkel....dus als er een pakketje was hoor ik dat nog wel.
En oooh wat hebben we het heerlijk. We hebben al prachtige dagen gehad. We hebben de honden mee want eentje is erg ziek, maar ook die genieten zo..
Nou wij gaan nog lekker even uitwaaien.....

(En jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat mijn magische bol hier aardig vordert op dit schapige eiland;)

Groetjes Christien

Olga zei

wiehaa dat is echt heel erg een eerste prijs! bofkont! wat een superkado!
Die Yvon!!

Een famke zei

Hier nog niets ontvangen.....maar ben erg geduldig hoor!

Groetjes Christien