vrijdag 12 april 2013

Ook in Frankrijk is ie binnen!

Gisteren lag het pakje dan toch in de brievenbus! Ik heb het meteen uitgepakt en ben er zo blij mee! Gelijk foto's maken zat er niet in want het goot van de regen. Net als in Nederland wil de lente hier maar niet beginnen. Maar vandaag was er dan toch een straaltje zon tussen de wolken door zo af en toe. Kunnen jullie ook meegenieten van die prachtige kleuren van de wol die ik kreeg. En die fijne mokken in hun warme jasjes, de geinige uiltjes en, nou vooruit, dan ook maar een foto van mij met mijn nieuwe muts. Niks moeilijkers dan foto's maken van jezelf.
Er stond geen afzender op de doos, maar om de mokken zat krantenpapier, wat mij de weg wees. Volgens mij was mijn maatje dezelfde als bij mijn aller eerste swap op de groep. Wat kan je toch mooi verven!! Bedankt! Ik ga denk ik een mooie sjaal breien van de blauwe wol en de andere wol bewaar ik tot het juiste project zich voordoet.

groetjes, heleen





2 opmerkingen:

Monique zei

Wauw, wat een geweldig mooi pakket, en inderdaad, zulke mooie kleuren. Jouw maatje heeft goed haar best gedaan!

Een famke zei

Blij dat je tevreden bent!