maandag 8 april 2013

Joepie!



Ik was vanmorgen al weg voor de post open ging en was pas thuis toen de post alweer dicht was, maar lang leve mijn schitterend ventje want hij zag dat ik te laat ging zijn en ging het voor mij afhalen!
Het Frankrijkgevoel werd nog wat verlengd :-) en mijn pakje bevatte heerlijke chocolade in 2 soorten, de kevers werd Viggo meteen verliefd op, de caramel is mijn favoriet, verder nog mooie blauwe wol(met alpaca) geverfd met indigo, een heerlijk geurende doucheschuim, een pannelapje/onderleggertje in heel fijn haakwerk dat aan de muur komt wegens te mooi om te gebruiken en een prachtige grote zelfgenaaide tas. Ik denk dat ik mezelf een muts brei van de wol. Ik ben heel blij met mijn cadeautjes en voel me super verwend, bedankt!!!






6 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Super pakket heb je gekregen. Die grote tas lijkt me ook super handig :).

heleen zei

Fijn dat het gied is aangekomen end at je er blij mee bent natuurlijk! Die tas is eigenlijk een opbergmand, maar je kunt hem natuurlijk ook best als tas gebruiken. Je kunt hem ook met de witte kant aan de buitenkant gebruiken.

groetjes, heleen

Monique zei

Oh, wat een mooie tas (opbergmand) geweldig mooi stofje en wat een leuk patroon!
De blauwe indigo wol ziet er ook erg mooi uit, ben benieuwd naar de muts die het straks gaat worden.

Een famke zei

Oei die tas is errug tof!

Alice zei

Prachtig, die Indigo wol. Heb ik ook eens gehad.
De rest van het pakket is ook zeer de moeite waard.

heleen zei

Ja, Lizet kreeg het resultaat van mijn aller eerste indigo experimenten. Deze wol is geverfd in een fermentatievat. Ik spaar nu avocado - en uienschillen om mee te gaan verven en hoop dat ik het indigovat weer 'wakker' kan maken als het weer warmer wordt.