vrijdag 24 juni 2011

Het verslag

Jullie zijn misschien blij dat het inmiddels zomer is...ik kan niet wachten op de herfst! Want ik heb zulke prachtige spulletjes gekregen, om te beginnen met deze baret. Wijnrood, warme kleur, prachtig patroon, wat op de foto niet heel mooi uitkomt. Ik vind het heel erg mooi! Ik ben wel een mutsenmens.



Ik heb me laten vertellen dat dit de lekkerste chocolade ever is....maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, jawel ik kan de verleiding nog weerstaan, ach weet je ik ga het gelijk even testen.......Nee niets teveel gezegd!
Ze zaten in dat lieve etuitje waar ik erg blij mee ben. Mijn handwerketuitje is namelijk toe aan vervanging, komt heel goed uit.
Zaadjes voor de moestuin. Ik heb sinds dit jaar een minimoestuin, en eerlijk is eerlijk, ik heb geen groene vingers, maar vind het wel erg geslaagd dit cadeautje, grappig is dat wij dol zijn op klaprozen en we er vaak naar op zoek zijn, leuk om ze te gaan planten!
En dan nog de wol, heerlijk zacht, mooie kleur! Zal eens kijken binnenkort of ik een leuke combi kan maken met dit wolletje voor een leuk project.
 Dan de polswarmers. Ze stonden op mijn verlanglijstje maar kwam er tot nu toe niet van om ze te maken. Petrol is met stip op 1 mijn lievelingskleur. Zit ook verwerkt in mijn najaarsjas......

 En dan voor de kinderen nog knutselpakketten. Een schot in de roos. Mijn kinderen zijn nml dol op knutselen. Sterre heeft al een stuk of 5 bladzijden vol met aangeklede prinsessen. Waar ik dacht dat het misschien nog moeilijk voor haar zou zijn doet ze niets anders dan ontwerpen. Het boek is al mee naar school en naar oma geweest!
Ik zat in de afgelopen berichtjes te zoeken om te kijken of mijn vermoeden van mijn maatje klopt. Maar volgens mij zijn er wat berichtjes verwijderd......maar ik denk wel te weten wie het is....jullie ook?

Maatje, onwijs bedankt! Zoals ik al zei heb ik de hele dag lopen stralen. Wat is het toch heerlijk dat we hier zo blij van kunnen worden!
(de eerste chocoladereep is inmiddels achter de kiezen, tijd om te gaan slapen)
Daag

7 opmerkingen:

Monique zei

Wouw, wat een super pakket. Ik kan me voorstellen dat je loopt te stralen en dat je op de komst van de herfst wacht. Ik denk ook wel dat ik weet wie jouw maatje is.

Monique zei

Christien, zijn het toch geen twee rechter polswarmers.
LOL. Ze zijn prachtig.

Een famke zei

Nee precies, dat was het berichtje wat ik zocht en niet kon vinden...het zijn kloppende polswarmers en inderdaad supermooi!

Monique zei

Hier staat het http://wolswap.blogspot.com/2011/05/swap-sof.html

Een famke zei

OOoh dus niet geheimzinnig weggehaald haha
Dan is mijn maatje vanaf nu wel bekend...

maia zei

Wat een mooi pakket!
en dat dat wel allemaal in een omslag paste!!
ik ga toch eens rondkijken voor zo'n vacuummachientje, denk ik

Ook een heel mooi behangetje hebben jullie, dat zou ik hier ook nog wel ad muur willen.

heleen zei

Fantastisch, wat jou maatje er weer van gemaakt heeft! Die muts staat je prachtig. Volgens mij is jou maatje ook een mutsen-mens, gezien het aantal die ze de afgelopen tijd gebreid heeft.