dinsdag 31 augustus 2010

Johnny Depp

Ha ha, daar ging weer eens iets mis met Pixel Pipe en stond daar zomaar een foto van Johnny Depp op de Swap Blog;-)
Hij is leuk hoor, maar om nou overal een foto van hem te plaatsen.... grinnik
De kinderen waren foto's aan het uitzoeken en we ontdekten PixelPipe in FireFox, om de foto's te kunnen bewaren bij het afsluiten van FF, dacht ik ze te moeten uploaden, tot ik me realiseerde dat ze dan dus naar alles werden geupload waaraan ik PixelPipe heb gelinkt, dus ook hier (en mijn eigen blog, Flickr, Facebook en noem maar op) LOL.

6 opmerkingen:

Monique zei

Ik dacht al dat het zoiets was Iris, zat me al suf te denken wat dit voor hint kon zijn. Je had het plaatje wat mij betreft wel mogen laten staan hoor. Gniffel!!

Madame Mouton zei

Tja, nou heb ik het plaatje gemist! Ik kan best een portie Johnny Depp gebruiken!

Madame Mouton zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Madame Mouton zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Madame Mouton zei

Annette zei 3X hetzelfde, uit ongeduld op de enter-toets zitten rammen:)

Iris zei

Zal ik 'm dan maar weer opsturen? Ha ha een portie Johnny Depp, nou da's niet zo moeilijk, wij plukken de foto's ook van internet enneuh, ook genoeg films heeft hij gemaakt. We zaten gister nog Blow te kijken en vorige week Sleepy Hollow:-)