zondag 29 januari 2012

Start Magische Bol

Na gisteren een soort van thema voor mezelf gevonden te hebben, was de start voor DE bol gemaakt.

Vol goede moed begonnen aan het strengen van de wol; helaas wilde mijn molenhaspel niet meewerken wat resulteerde in één grote knopenbende. Ik ben zo'n 5 uur bezig geweest om ongeveer 300 meter garen uit de knoop te halen :-(. Maar vandaag toch nog gelukt om het te verven.


Vandaag was het wat donker weer; de kleuren zijn dus niet zo heel goed op de foto gekomen met de flits.

 

Gebold en wel, nu beginnen met alle kadootjes die in het hoofd zitten :-D.


4 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Mmmmooie kleurtjesss

Maakt me nieuwsgierig.

Monique zei

5 uur, poe, poe, maar het is wel heel erg mooi geworden!

Alice zei

Je hebt er dus al heel wat werk op zitten! Zo op mijn scherm te zien is het trouwens een hele mooie kleurencombinatie geworden.

Zinzia zei

het is een hele mooie kleurcombinatie. Ik mocht al een cadeautje opendoen en heb de mooie geverfde spinwol gekozen om open te doen.
Nu nog een patroontje zoeken om te breien:)