dinsdag 5 oktober 2010

Kaardswap nr.2





Ik had al op het weekend de verschillende vezels gekaard. Eerst op combi's van kleuren gesorteerd en vervolgens 3 batts gekaard: een paars groen, een grijsblauwe en een blauw roze. Vervolgens heb ik die achterelkaar opgesponnen. Er zat nog een cremekleurige lontwol in de goodiebag, van wie was dat ook alweer? En die heb ik getwijnd met de 3 batts. Met hier en daar turkish knots erin.
Judith's vest was de inspiratie om verschillende kleuren te twijnen met 1 zelfde kleur. Dat trekt inderdaad alles bij elkaar. Nu nog een project.....




4 opmerkingen:

heleen zei

mooi hoor!
Judith's vestje inspireert mij ook, zo lopen we allemaal in iets dergelijk!

Madame Mouton zei

Mooi! En zo heel anders dan het mijne.

Monique zei

Erg mooi geworden Tabitha. Ik zat ook al aan zoiets te denken, vond het vest van Judith ook zo mooi. Het strengetje wat ik van jou wol gesponnen heb is ook erg mooi geworden, die ligt nu even in een warm badje, straks foto's maken.

Een famke zei

Meestal spin ik ook op deze manier, al is het alleen al om grotere hoeveelheden te spinnen. Ik vind het een fris en vrolijk garen geworden! En wat zijn jullie allemaal snel met spinnen zeg.....